maandag 30 augustus 2021

Christmas Fun

 O wat zijn de nieuwe release mallen van Elizabeth Craft Design - Joset toch gaaf. Ik mocht hier alvast wat voorbeelden mee maken. Deze keer een super leuke kerst serie. 

Voor deze creatie ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe slimline background en de Christmas balls. 

Als eerste heb ik de background slimline uit het super toffe metallic paper - silver gestanst. Dit is echt heel mooi stevig metallic papier. Je kunt het heel goed gebruiken in je stansmachine. 


Voor de kerstballen heb ik de ronde kerstbal gebruikt. Deze heeft een mooi formaat waar, ook straks de leuke figuurtjes weer op passen. De kerstbal heb ik uit licht roze cardstock gestanst. Hierachter heb ik een donker roze cirkel gestanst. Zo springen de kerstballen wat meer naar voren. 


 Vervolgens heb ik drie figuurtjes uit de kerst serie uitgestanst. Omdat deze op de kerstballen komen hoef je niet alles te doen. De voetjes komen er niet op dus die hoef je ook niet te doen. Voor deze creatie heb ik gekozen uit de 1566 Pinguin, 1828 Jack Frost en 1567 Santa Claus. Voor de Pinguin heb ik ook nog de 1829 Winter Accesoires gebruikt. De Pinguin vond ik een beetje kaal vergeleken met de andere twee figuurtjes, daarom heb ik hem een mutsje op gegeven.


Nadat de figuurtjes op de kerstballen zijn bevestigd heb ik ze gelijk geknipt met de rand van de onderste cirkel. Boven aan nog een leuk hemp cord in een bijpassende kleur. 

De 3 kerstballen kan je dan op je slimline background maken. In dit geval heb ik de slimline horizontaal gebruikt. Deze heb ik ook nog gemat met licht roze cardstock. Wil je hem als dubbele kaart gebruiken kan er nog een dubbele kaart achter maken. Bij deze heb ik dat wel in gedaan met soft finish cardstock. 



                                                         Hopelijk weer tot snel!!

                          Alice Brinks

Gebruikte materialen:
- 1566 Pinguin
- 1829 Winter Accesoires
- 1828 Jack Frost
- 1567 Santa Claus
- K007 Special Kit - Classic Christmas
- Metallic cardstock
- licht roze cardstock
- donker roze cardstock
- soft finish cardstock


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hebt u vragen dan mag u altijd even een berichtje sturen