dinsdag 3 augustus 2021

Ice Princess

 Hoi hoi!!

Vandaag laat ik jullie een super leuke winterse kaart zien. Het is nog midden zomer, maar toch komen de eerste wintercreatie's alweer tevoorschijn!

Dit keer heb ik de mal van de Princess (1790) gebruikt. Deze heb ik met de Silk Microfine Glitter bewerkt. Ook heb ik haar een cape gegeven. Deze komt uit de Halloween Accessoires (1707). Ook deze is bewerkt met Silk Microfine Glitter (641 en 625) Op het hoofd nog de leuke oorwarmers uit de Winter Accessoires (1829). De rest is op kleur gebracht met de Oxide Ink.


Bij een ijsprinces hoort natuurlijk wel een slee. Hiervoor heb ik de Santa's Sleigh (1568) gebruikt. Deze is bewerkt met Distress Ink en Embossing Glaze. (Weathered Wood, Hickery Smoke) Door de Embossing Glaze krijgt het net een beetje meer glans. Dat is wel perfect in dit geval.


De slee wordt voorgetrokken door een Eland. Ook deze op kleur gebracht met Distress Ink. (Vintage Photo, Walnut Stain) Tussen de slee en de eland heb ik een leuk draadje gebruikt. Zo zijn ze echt met elkaar verbonden.

Op de achtergrond staan wat leuke bomen. Deze komen uit de Mason Jar set. Ook deze weer met Distress Ink op kleur gebracht. Dit keer de kleur Peeled Paint. Om het sneeuw effect erop te krijgen, heb ik wat witte Gesso aangebracht met een stukje van een schuursponsje. 


Als basis voor de kaart heb ik een deel van een planner pagina gebruikt. Deze komt uit een nieuwe set 1867. Hier zit een onderdeel bij wat het formaat van een slimline heeft. De basis heb ik met Distress Oxide Tumbled Glass bewerkt. Hierop alle onderdelen bevestigd. Onderlangs nog een laagje met Fluffy Stuff. Zo staan ze echt in een laagjes sneeuw. Om het geheel compleet te maken nog met een witte Posca pen wat witte sneeuwspetters gemaakt. 


                                            Hopelijk weer een tot een volgende keer!

                         Alice Brinks

Gebruikte artikelen:

* 1829 Winter Accessoires
* 1867 Planner Pagina
* K004 Mason Jar
* 1568 Santa's Sleigh
* 1790 Princess
* 1707 Halloween Accesoires
* 1564 Moose
* Silk Microfine Glitter 641 Cool Diamond - 625 Sky
* Embossing Glaze Weathered Wood - Hickery Smoke
* Distress Oxide Tumbled Glass
* Distress Ink Vintage Photo - Walnut Stain - Broken China - Weahtered Wood - Tattered Rose -               Hickory Smoke - Antique Linnen - Black Soot - Peeled Paint
* Soft Finish Cardstock
* Double sides adhesive

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hebt u vragen dan mag u altijd even een berichtje sturen