zaterdag 22 mei 2021

Cakejes bakken in de vakantie!

 In de vakantie hebben we heerlijk cakejes gebakken, die natuurlijk wel versierd moesten worden. Die foto's heb ik gebruikt om een mooie kleurrijke pagina te maken in mijn Travelers Notebook.

De pagina's had ik al in het voren gestands in mijn TN. Zo kun je makkelijk elke keer wat foto's toevoegen. Dit keer dus de foto's van de vakantie. Hiervoor koos ik een dubbelde pagina, waarvan één met een pocket erop. 

Op de rechter pagina ben ik begonnen om washi tape aan te brengen. Het paper wat ik als basis heb gebruikt is Rainbow of Happines C006 van Elizabeth Craft design. 

De washitape is ook van Elizabeth Craft design, Artsy scenery wt02. 


Daarover heb ik een nieuwe structuur pasta gebruikt. Deze is van het merk Izink. In deze sturtuurpasta zitten hele kleine beads. Super gaaf spul!! Hier kan je echt heel gaaf verschillende achtergronden mee creeeren. Voor deze heb ik het aangebracht met een siliconen brush en dan her en der wat verdelen. Daarover heen heb ik een brons spray gebruikt. Deze is ook van het merk Izink.


Ter decoratie heb ik nog wat ribbelkarton en lint aangebracht. Op deze pagina heb ik een foto gebruikt van onze jongste zoon die net een hap wil nemen. Onder de foto heb ik nog een malletjes gebruikt. Deze heb ik bewerkt met silk microfine glitter in de kleur 626 turquoise van Elizabeth Craft Design. Naast de foto nog de datum gemaakt met de dymo letter tang. Deze is superhandig om dit soort dingen erbij te maken.



Op de linkerpagina heb ik eerst de label uit pocket bewerkt. Hier heb ik alleen de foto's opgemaakt en ook weer de datum. Aan de label heb ik verschillende lintjes gemaakt. 
Daarna ben ik verder gegaan met de voorkant van de pocket. Hier heb ik een leuke taartpunt opgemaakt. Dit is een mal van Joset van Elizabeth Craft Design (1395 cake) Deze heb ik gedeeltelijk op kleur gebracht met distress ink (antique linnen en victorian velted). De andere onderdelen heb ik bewerkt met silk microfine glitter (611 rust, 614 true red, 639 warm diamond) De silk microfine glitter is echt een favoriet product van mij! 
Naast het taartje nog 2 kleine foto's van het eindresultaat! Heerlijk veel decoratie erop! 



Hopelijk tot snel!!

Alice Brinks

Gebruikte materialen:
* paperpad C006 Rainbow of Happines
* Distress ink (antique linnen, victorian velvet)
*Silk microfine glitter ( 611 rust, 614 true red, 639 warm diamond, 626 turquoise)
* 1395 cake
*1850 sealed pocket
* 1847 polaroid page
*washi tape artsy scenery wt02
* Travelers notebook ochre brown
* Izink texturepaste with beads
* Izink dye spray copper buff
* ribbelkarton
*lint

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hebt u vragen dan mag u altijd even een berichtje sturen