maandag 3 mei 2021

Lars de Fjord

 Hier is dan mijn eerste pagina in mijn nieuwe Travelers Notebook. Ook weer zo ontzettend leuk om te doen. Hier hoef je niet uitgebreid een grote creatie te maken. Maar kan je ook kiezen om gewoon even een kleine pagina te maken. 

In dit geval heb ik een dubbele pagina gemaakt. Onze dochter Jaylinn had op 22 april haar eerste paardrijles. Dit is toch wel een bijzondere gebeurtenis die natuurlijk op de foto werd vastgelegd. Het paard waar ze op lest, heet Lars. De stansmal van 1616 van de Zebra (Elizabeth Craft Design) kan hier heel mooi voor gebruikt worden. Deze in de kleuren van Lars gemaakt (distress ink antique linnen en black soot) en het is net een kopietje! 


Als basis heb papier gebruikt uit de Picture It collectie, Rainbow of Happiness (Elizabeth Craft Design). Dit uitgestanst met de mal 1847 Polaroid Page. Dit is een basismal voor de vierkante Travelers Notebook. 

Hierop heb ik met een maskstencil en Dora Perla Metallic Relief Pasta wat structuur aangebracht. Dit breekt net wat het geheel. Je kunt hiervoor natuurlijk verschillende soorten pasta gebruiken. Maar deze heeft een mooie glitter, waar ik wel van houd. 


Vervolgens heb ik nog wat ribbelkarton in stukjes gescheurd en her en der opgeplakt. Ook nog wat jute band en lint op de voorgrond gemaakt. Dit vast gemaakt met een nietje aan beide zijkanten. Vervolgens twee foto's op de pagina gemaakt. 

Op de voorgrond van de linkerpagina nog de naam van Lars gemaakt. Dit met stansmal 1534 (Blackboard Alphabet) Naast de foto nog de datum van de eerste rijles gestempeld met de rollerdate stamp van Project Life. Hier kan je elke willekeurige datum mee stempelen die je wilt. Heel handig om dit soort dingen mee vast te leggen. De label waarop het gestempeld is, komt ook van de basismal. 


Dit was mijn eerste pagina in mijn Travelers Notebook, maar er gaan er zeker meer volgen! Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren om lekker bezig te gaan!



                                      Alice Brinks

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hebt u vragen dan mag u altijd even een berichtje sturen