maandag 10 mei 2021

Have a Magical Day

 Vandaag ben ik aan de slag gegaan met het thema bright/colorful/bold. Dit thema past echt perfect bij mij, want ik ben gek op kleur en glitter!

Als eerste heb ik bloemen gestanst uit de Farm accesoires (1858). De onderste heb ik de randen gekleurd met distress ink in de kleur fossilized amber. De tweede bloem heb ik bewerkt met silk microfine glitter (speckled indigo en fuchsia) Dit is echt zo super mooie fijne glitter! Ik ben echt gek op dit spul!! Vervolgens heb ik nog de kleine bloemetjes gestanst met de floral 9 stans. Ook deze heb op kleur gebracht met de fossilezed amber. Dit is voor mij toch wel de kleur die ik het meest gebruik.


In het midden van de bloemen heb ik parels gemaakt met craft drops CD01 white. Als je de tube van te voren even verwarmt in je handen, gaat het parels maken nog makkelijker.


Voor de basis van de kaart heb ik stans 1701 stitched rounded rectangles gebruikt. Hiervoor de 2 grootste maten gebruikt. De grootste heb ik wit gelaten. De andere heb ik bewerkt met dylusions shimmer spray. Nog zo product waar ik fan van ben! Je kan deze heel mooi subtiel sprayen. Het geeft net even dat extra. En omdat ik fan ben van glitter is dit natuurlijk perfect! En niet te missen in de kleur roze (peony blush).


Deze bovenop de witte grote basis gemaakt. Tussen deze twee lagen foamtape gebruikt, zodat hij iets omhoog komt. 

Vervolgens het lace heart (1267) gestants. Deze wit gelaten, zodat hij heel subtiel aanwezig is. 


In het midden van het hart het schaapje gemaakt (1856) Deze komt uit de farm collectie van Elizabeth Craft Design. Het schaapje ook op kleur gebracht met distress ink. Hierbij alleen de randen een kleur gegeven (frayed burlap). 

Onderaan de kaart nog een banner (fitted fishtail 1694) gemaakt. Hierop een tekst gestempels met versaine clair (purple delight). De stempel is CS139.

Nu kan alles op zijn plek geplaatst worden. Het schaapje in het midden, bloemen op het hart, takjes ernaast (ook uit floral 9) de banner onderaan. 



Dit was mijn creatie voor vandaag! Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren. En tot snel!!


                                       Alice Brinks

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

hebt u vragen dan mag u altijd even een berichtje sturen